S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

SUPER CENA !

Vaša cena 8,24 EUR
skladom
Vaša cena 34,90 EUR
skladom
Vaša cena 20,90 EUR
skladom

KONTAKTY

Mottez Slovakia s.r.o.
Podunajská 23J
Bratislava
tel: +421 903 109 219
mottez.sk@gmail.com

» Reklamačný poriadok

Reklamácia tovaru (reklamačný poriadok)

 

Záručná doba na tovar zakúpený v našom internetovom obchode je štandardne 24 mesiacov (pokiaľ nie je uvedené inak). V niektorých prípadoch výrobca poskytuje na produkt záruku, ktorá je dlhšia, ako štandardná doba. Takýto výrobok má dĺžku záručnej doby jasne vyznačenú.

Záručný servis zabezpečuje prevádzkovateľ internetového obchodu, firma Mottez Slovakia s.r.o., ktorá má vo svojej prevádzke odborný servis, prípadne zasiela reklamované produkty priamo výrobcovi.

Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť čo najskôr od prevzatia zásielky, najneskôr do 48 hodín, a to: e-mailom info@mottez.sk alebo telefonicky +421 903 109 219.

Aby reklamácia prebehla čo najrýchlejšie, pred zaslaním produktov nás prosím kontaktujte mailom alebo telefonicky a dohodneme sa na najlepšom postupe riešenia. Adresa pre zasielanie reklamácií je Mottez Slovakia s.r.o. Miloslavovská 712, Štvrtok na Ostrove 93040. Tovar prosím neposielajte dobierkou, ideálne je zaslať ho doporučene ako balík. Do balíka priložte kópiu faktúry (daňového dokladu) a záručný list, ak bol k produktu vydaný. K produktu je nutné priložiť aj reklamačný list – stačí napísať Vaše meno, kontakt a dôvod reklamácie a zaslať ho spolu s balíkom.

Reklamované produkty môžete odovzdať aj osobne (info v kontaktoch), musia byť zabalené a obsahovať všetky náležitosti. Reklamácie sa nevybavujú priamo na mieste, ale budeme Vás čo najskôr kontaktovať ohľadne ich riešenia.

 

Reklamácie riešime bezodkladne, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia a prijatia reklamovaného produktu. V prípade uznania reklamácie riešime vadu prostredníctvom opravy, výmeny alebo vrátenia peňazí (odstúpenie od zmluvy), rovnako znášame náklady na uplatnenie reklamácie (poštovné v prípade zaslania reklamoveného tovaru späť) a dodanie náhradného tovaru.

O výsledku reklamácie budete informovaný prostredníctvom mailu a bude Vám doručený reklamačný protokol.

NjNmMmM4M